• 15-12-2025, 16:53:24
    #10
    Website ve mobil uygulamalarımızda rutin kontrolleri gerçekleştiriyorum
  • 15-12-2025, 16:58:07
    #11
    Üyeliği durduruldu
    unqown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    E ticaret için ai yapıyorum Mola verdim Takılıyom
    SemihCAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işi gücü bıraktım kendi sitemi kendi ismimde 1. sıraya çıkarmak için uğraşıyorum...
    Mordekai adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mesainin bitmesini bekliyoruz.


    https://www.youtube.com/watch?v=GdGInk8bRho
    SEOKOZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Müzik dinliyorum, başarılar dilerim.


    https://www.youtube.com/watch?v=5qoy...I75aPI&index=5
    Em1rhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    girişimci arkadaşlara bakıp özenip, boş boş oturuyorum
    .
    Browland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu günlük kaynak bitti topladık geldik servis saatine kadar çay içeceğim şantiyede sıradan bir gün
    EpikSunucum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Website ve mobil uygulamalarımızda rutin kontrolleri gerçekleştiriyorum
    Hepinize kolaylıklar dilerim arkadaşlar. Yaptığınız ve girişimde bulunduğunuz durumların istediğiniz gibi olmasını temenni ediyorum.
  • 15-12-2025, 17:01:22
    #12
    Katılıyorum, sektörde fiyatlar düşerken rekabet artıyor. Ancak hâlâ kalite, özgünlük ve problem çözme yeteneği fark yaratıyor.
  • 15-12-2025, 17:02:44
    #13
    Marka Mimarisi


    Bizde tasarlıyoruz. Dijitalde her sektörde olduğu gibi bizde de köklü bir değişim mevcut. Değişimi doğru yakalarsak işimize yarar gibime geliyor. Ama bu süreçte sektörün büyük bir kısmı egale olacak gibi. Yurtdışına oranla fiyatlandırmalarda genel olarak düşük. Oda büyük bir eksi olarak duruyor. Ama yeni şeyler üretmek sürekli gelişmek iyi hissettiriyor. İyi çalışmalar bol kazançlar dileriz 👋
  • 15-12-2025, 17:02:50
    #14
    Ciğer için sumaklı soğan yapacağım. Klavyen çok temiz olduğu için seniorluğa daha yolun olduğunu düşünüyorum. Klavyede susam taneleri, içecek ve yanık izleri olmalıydı. Ekranını beğendim. Yeterince kirli. Ya da benim ekranın kirinden dolayı seninkini kirli görüyorum. Hayırlı kodlamalar.
  • 15-12-2025, 17:03:26
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Jonezz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Katılıyorum, sektörde fiyatlar düşerken rekabet artıyor. Ancak hâlâ kalite, özgünlük ve problem çözme yeteneği fark yaratıyor.
    Evet 3 konuda farklı olmak her zaman önde olmayı gerektiriyor.
  • 15-12-2025, 17:03:46
    #16
    para kazanamıyorum
  • 15-12-2025, 17:08:39
    #17
    Üyeliği durduruldu
    CKCREATIVE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Bizde tasarlıyoruz. Dijitalde her sektörde olduğu gibi bizde de köklü bir değişim mevcut. Değişimi doğru yakalarsak işimize yarar gibime geliyor. Ama bu süreçte sektörün büyük bir kısmı egale olacak gibi. Yurtdışına oranla fiyatlandırmalarda genel olarak düşük. Oda büyük bir eksi olarak duruyor. Ama yeni şeyler üretmek sürekli gelişmek iyi hissettiriyor. İyi çalışmalar bol kazançlar dileriz 👋
    Ben de sizlere iyi çalışmalar diliyorum. Teşekkür ederim.
    phpc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ciğer için sumaklı soğan yapacağım. Klavyen çok temiz olduğu için seniorluğa daha yolun olduğunu düşünüyorum. Klavyede susam taneleri, içecek ve yanık izleri olmalıydı. Ekranını beğendim. Yeterince kirli. Ya da benim ekranın kirinden dolayı seninkini kirli görüyorum. Hayırlı kodlamalar.
    Evet biraz daha yol gitmek gerekiyor önerilere açığım 28. yılınız sanırım alt kısımda öyle yazıyor. Tavsiyeler için teşekkür ederim.
  • 15-12-2025, 17:11:11
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Mutlubiter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    para kazanamıyorum
    R10’da kazanç getirebilecek çok sektör var en basiti sanal kart ile Google gemini işi sanırım yıllık ücretsiz abonelik alıp 150 tl bandında satan kişiler olduğunu bir konuda okudum.