CKCREATIVE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


Bizde tasarlıyoruz. Dijitalde her sektörde olduğu gibi bizde de köklü bir değişim mevcut. Değişimi doğru yakalarsak işimize yarar gibime geliyor. Ama bu süreçte sektörün büyük bir kısmı egale olacak gibi. Yurtdışına oranla fiyatlandırmalarda genel olarak düşük. Oda büyük bir eksi olarak duruyor. Ama yeni şeyler üretmek sürekli gelişmek iyi hissettiriyor. İyi çalışmalar bol kazançlar dileriz 👋
Ben de sizlere iyi çalışmalar diliyorum. Teşekkür ederim.
phpc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ciğer için sumaklı soğan yapacağım. Klavyen çok temiz olduğu için seniorluğa daha yolun olduğunu düşünüyorum. Klavyede susam taneleri, içecek ve yanık izleri olmalıydı. Ekranını beğendim. Yeterince kirli. Ya da benim ekranın kirinden dolayı seninkini kirli görüyorum. Hayırlı kodlamalar.
Evet biraz daha yol gitmek gerekiyor önerilere açığım 28. yılınız sanırım alt kısımda öyle yazıyor. Tavsiyeler için teşekkür ederim.