Bizde tasarlıyoruz. Dijitalde her sektörde olduğu gibi bizde de köklü bir değişim mevcut. Değişimi doğru yakalarsak işimize yarar gibime geliyor. Ama bu süreçte sektörün büyük bir kısmı egale olacak gibi. Yurtdışına oranla fiyatlandırmalarda genel olarak düşük. Oda büyük bir eksi olarak duruyor. Ama yeni şeyler üretmek sürekli gelişmek iyi hissettiriyor. İyi çalışmalar bol kazançlar dileriz 👋