• 15-12-2025, 16:45:24
    #1
    Üyeliği durduruldu


    Biz kodluyoruz. Güncel olarak yazılımın gittikçe değer kaybettiği dönemdeyiz diye düşünüyorum web siteler oldukça düşük fiyata arz talep dengesine dönüştü yapılan bot ve mobil uygulamalarda da bu durum gittikçe artıyor. Pek düzeleceğini düşündüğüm bir süreç olmasa da kodlamak her geçen gün gelişmek iyi hissettiriyor.
    Resim de bir yazılımcının en iyi dostu {klavyedir} temalı oldu.
  • 15-12-2025, 16:49:02
    #2
    Kolalıklar dilerim hocam

  • 15-12-2025, 16:49:51
    #3
    işi gücü bıraktım kendi sitemi kendi ismimde 1. sıraya çıkarmak için uğraşıyorum...
  • 15-12-2025, 16:50:13
    #4
    Üyeliği durduruldu
    CMA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kolalıklar dilerim hocam

    Teşekkür ederim, ben de sizlere iyi uçuşlar dilerim.
  • 15-12-2025, 16:50:18
    #5

    E ticaret için ai yapıyorum Mola verdim Takılıyom
  • 15-12-2025, 16:50:27
    #6
    mesainin bitmesini bekliyoruz.


    https://www.youtube.com/watch?v=GdGInk8bRho
  • 15-12-2025, 16:51:59
    #7
    Müzik dinliyorum, başarılar dilerim.


    https://www.youtube.com/watch?v=5qoy...I75aPI&index=5
  • 15-12-2025, 16:52:18
    #8
    Üyeliği durduruldu
    girişimci arkadaşlara bakıp özenip, boş boş oturuyorum
    .
  • 15-12-2025, 16:52:41
    #9
    Bu günlük kaynak bitti topladık geldik servis saatine kadar çay içeceğim şantiyede sıradan bir gün