
Biz kodluyoruz. Güncel olarak yazılımın gittikçe değer kaybettiği dönemdeyiz diye düşünüyorum web siteler oldukça düşük fiyata arz talep dengesine dönüştü yapılan bot ve mobil uygulamalarda da bu durum gittikçe artıyor. Pek düzeleceğini düşündüğüm bir süreç olmasa da kodlamak her geçen gün gelişmek iyi hissettiriyor.
Resim de bir yazılımcının en iyi dostu {klavyedir} temalı oldu.



şantiyede sıradan bir gün