• 06-12-2025, 00:47:53
    #1
    Uzun zamandır Minecraft animasyonları yapan bir ekibin içerisinde yer alıyorum. Kullandığımız programlar ve modlar daha çok Minecraft için yapılmış şeyler olduğundan animasyonlar akıcı olsa da basit kalıyor. Ben bireysel olarak bu işi ileri götürmeyi istiyorum. Bunun için nereden başlasam bilemiyorum. Eğitim videolarına çok kez başladım fakat her seferinde 3. veya 4. videodan sonra bunalıp bırakıyorum. Bunalma sebebim uygulamaların karışık olması. Bu durum gözümü çok korkutuyor. Bir de Blender veya Cinema 4D'de gerçekten güzel animasyonlar yapılıyor mu? Yani doğru yerden mi başlıyorum? Elimde hem Blender var hem de 2 hafta önce bir yıllık Cinema 4D lisansı almıştım. Hangisini kullanmalıyım fikir verir misiniz? Tecrübeli arkadaşların yorumlarını bekliyorum.
  • 06-12-2025, 00:50:30
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Cinema4D daha etkili diye biliyorum çok animasyon bilgim olmasa bile izlediğim en iyi animasyonlar o program ile yapılıyor.
  • 06-12-2025, 01:00:05
    #3
    İkisinin de yeri ap ayrı. Bu birazda şuna benzetilebilir Annen mi? Eşin mi? Hangisini çok seviyorsun gibi
  • 06-12-2025, 01:14:18
    #4
    DiscordTedarik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cinema4D daha etkili diye biliyorum çok animasyon bilgim olmasa bile izlediğim en iyi animasyonlar o program ile yapılıyor.
    Yorumunuz için teşekkür ederim dikkate alacağım.
    veabiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İkisinin de yeri ap ayrı. Bu birazda şuna benzetilebilir Annen mi? Eşin mi? Hangisini çok seviyorsun gibi
    Burada anne hangisi oluyor? Anne her şeyi öğreten kişi olduğundan onunla ilerlemek mantıklı olur gibi
  • 06-12-2025, 01:21:39
    #5
    drmd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorumunuz için teşekkür ederim dikkate alacağım.

    Burada anne hangisi oluyor? Anne her şeyi öğreten kişi olduğundan onunla ilerlemek mantıklı olur gibi
    Cinema 4D yi anne say sen
  • 08-12-2025, 10:19:50
    #6
    Blenderin communitysi daha çok var, blenderi tavsiye ederim. Ayrıca animasyonun yanında modelleme, rigleme gibi şeyleri de kolayca yapabilirsiniz.

    İki programı da temel düzeyde biliyordum, ben de blenderde uzmanlaşmayı tercih etmiştim

    C4D daha niche bir program, filmler CGI gibi alanlarda uzmanlaşmak isteyenler için