Cinema4D daha etkili diye biliyorum çok animasyon bilgim olmasa bile izlediğim en iyi animasyonlar o program ile yapılıyor.
Yorumunuz için teşekkür ederim dikkate alacağım.
İkisinin de yeri ap ayrı. Bu birazda şuna benzetilebilir Annen mi? Eşin mi? Hangisini çok seviyorsun gibi
Burada anne hangisi oluyor? Anne her şeyi öğreten kişi olduğundan onunla ilerlemek mantıklı olur gibi