Uzun zamandır Minecraft animasyonları yapan bir ekibin içerisinde yer alıyorum. Kullandığımız programlar ve modlar daha çok Minecraft için yapılmış şeyler olduğundan animasyonlar akıcı olsa da basit kalıyor. Ben bireysel olarak bu işi ileri götürmeyi istiyorum. Bunun için nereden başlasam bilemiyorum. Eğitim videolarına çok kez başladım fakat her seferinde 3. veya 4. videodan sonra bunalıp bırakıyorum. Bunalma sebebim uygulamaların karışık olması. Bu durum gözümü çok korkutuyor. Bir de Blender veya Cinema 4D'de gerçekten güzel animasyonlar yapılıyor mu? Yani doğru yerden mi başlıyorum? Elimde hem Blender var hem de 2 hafta önce bir yıllık Cinema 4D lisansı almıştım. Hangisini kullanmalıyım fikir verir misiniz? Tecrübeli arkadaşların yorumlarını bekliyorum.