Blenderin communitysi daha çok var, blenderi tavsiye ederim. Ayrıca animasyonun yanında modelleme, rigleme gibi şeyleri de kolayca yapabilirsiniz.

İki programı da temel düzeyde biliyordum, ben de blenderde uzmanlaşmayı tercih etmiştim

C4D daha niche bir program, filmler CGI gibi alanlarda uzmanlaşmak isteyenler için