• 04-12-2025, 18:29:38
    #1
    Merhaba, bir arkadaş bağlanmıtşı dışarıdan hizmet aldık... Ödeme sözü vermişsin demişti ben öyle bir şey bilmiyordum.

    20 adet çalışan mailini taşıdık.... Ve saçma sapan şekilde maillerin çoğu askıya alındı; mağdur olduk.. Tüm yük üstüme kaldı; Google ile konustuk; yardımcı olamadılar.

    Ben de geri taşıdım mail'leri eski sunucuya ve 3 gün kullanmadık toplam da; kullanamadık; işi de almadım bu yüzden. Dedim bu iş bana göre değil; askı kalkıyor kafasına göre sonra askıya alıyordu mail'leri.

    Her ay fatura geliyor şirket patronuna.... Dedim ben öderim bir sıkıntı çıkarsa...

    Sanırım bana patlayacak Böyle bir şey var mı? Ödeme sözü diye bir buton mu var? Kullanmadığım şeyi ödetecek Google, şaka gibi herifler....
  • 04-12-2025, 18:38:46
    #2
    Hocam inan hiç bir şey anlamadım
  • 04-12-2025, 18:42:22
    #3
    DevilTown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam inan hiç bir şey anlamadım
    Google workspace aylık fatura kesiyor; birkaç yorum okumustum r10'da geçmişte; toplam borç için ihtar çekildiğini yazmıstı.

    Biz google workspace kullandık ama 3 gün... Kesilen faturaları ödemeyince ne oluyor sorun yaşayan var mı diye sormuştum
  • 04-12-2025, 18:45:46
    #4
    anilguler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google workspace aylık fatura kesiyor; birkaç yorum okumustum r10'da geçmişte; toplam borç için ihtar çekildiğini yazmıstı.

    Biz google workspace kullandık ama 3 gün... Kesilen faturaları ödemeyince ne oluyor sorun yaşayan var mı diye sormuştum
    En fazla workspace hesabınız kapanır başka ihtimal yok gibi
  • 04-12-2025, 18:50:31
    #5
    DevilTown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En fazla workspace hesabınız kapanır başka ihtimal yok gibi
    Şirket şahibi komşumuz, ama pimpirikli. Yani ihtar gelirse ödemek zorundayız ben ödemezdim de zaten

    https://www.r10.net/google-adwords-a...yapmazsak.html bu konuya bakabilir misiniz? Birkaç kişi icra yollanıyor bizzat yaşadım yazmış.

    ; (beachturk hocam yazmış) @beachturk;

    bilmediğiniz konularda insanları yanıltmayın. ödeme yapmazsanız icra gelir. icra öncesi size ulaşan hukuk bürosu taksitli ödeme teklif ediyor kabul etmezseniz icra geliyor.
    şu an taksitle ödüyorum.
    not : hesabımdaki bilgiler doğru ve bana ait bilgilerdir.

    @Ertaş; da bilgili sanırım yardımcı olursa
  • 04-12-2025, 18:53:33
    #6
    anilguler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şirket şahibi komşumuz, ama pimpirikli. Yani ihtar gelirse ödemek zorundayız ben ödemezdim de zaten

    https://www.r10.net/google-adwords-a...yapmazsak.html bu konuya bakabilir misiniz? Birkaç kişi icra yollanıyor bizzat yaşadım yazmış.

    ; (beachturk hocam yazmış) @beachturk;

    bilmediğiniz konularda insanları yanıltmayın. ödeme yapmazsanız icra gelir. icra öncesi size ulaşan hukuk bürosu taksitli ödeme teklif ediyor kabul etmezseniz icra geliyor.
    şu an taksitle ödüyorum.
    not : hesabımdaki bilgiler doğru ve bana ait bilgilerdir.
    Başıma gelmedi, çevremdeki insanlarında başına gelmedi. O yüzden yorum yapamayacağım hocam.

    Zamanında tonla insan eşikli reklam çıkıyordu, bir kuruş ödeme yapmadan onlarda icralık olması lazımdı bu durumda attığınız konu 2021 günümüz de nasıl bilemeyiz tabi.
  • 04-12-2025, 18:57:41
    #7
    DevilTown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başıma gelmedi, çevremdeki insanlarında başına gelmedi. O yüzden yorum yapamayacağım hocam.

    Zamanında tonla insan eşikli reklam çıkıyordu, bir kuruş ödeme yapmadan onlarda icralık olması lazımdı bu durumda attığınız konu 2021 günümüz de nasıl bilemeyiz tabi.
    Teşekkürler ilginiz için hocam, SAĞOLUN