anilguler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şirket şahibi komşumuz, ama pimpirikli. Yani ihtar gelirse ödemek zorundayız ben ödemezdim de zaten

https://www.r10.net/google-adwords-a...yapmazsak.html bu konuya bakabilir misiniz? Birkaç kişi icra yollanıyor bizzat yaşadım yazmış.

; (beachturk hocam yazmış) @beachturk;

bilmediğiniz konularda insanları yanıltmayın. ödeme yapmazsanız icra gelir. icra öncesi size ulaşan hukuk bürosu taksitli ödeme teklif ediyor kabul etmezseniz icra geliyor.
şu an taksitle ödüyorum.
not : hesabımdaki bilgiler doğru ve bana ait bilgilerdir.
Başıma gelmedi, çevremdeki insanlarında başına gelmedi. O yüzden yorum yapamayacağım hocam.

Zamanında tonla insan eşikli reklam çıkıyordu, bir kuruş ödeme yapmadan onlarda icralık olması lazımdı bu durumda attığınız konu 2021 günümüz de nasıl bilemeyiz tabi.