Merhaba, bir arkadaş bağlanmıtşı dışarıdan hizmet aldık... Ödeme sözü vermişsin demişti ben öyle bir şey bilmiyordum.

20 adet çalışan mailini taşıdık.... Ve saçma sapan şekilde maillerin çoğu askıya alındı; mağdur olduk.. Tüm yük üstüme kaldı; Google ile konustuk; yardımcı olamadılar.

Ben de geri taşıdım mail'leri eski sunucuya ve 3 gün kullanmadık toplam da; kullanamadık; işi de almadım bu yüzden. Dedim bu iş bana göre değil; askı kalkıyor kafasına göre sonra askıya alıyordu mail'leri.

Her ay fatura geliyor şirket patronuna.... Dedim ben öderim bir sıkıntı çıkarsa...

Sanırım bana patlayacak Böyle bir şey var mı? Ödeme sözü diye bir buton mu var? Kullanmadığım şeyi ödetecek Google, şaka gibi herifler....