Başıma gelmedi, çevremdeki insanlarında başına gelmedi. O yüzden yorum yapamayacağım hocam.
Zamanında tonla insan eşikli reklam çıkıyordu, bir kuruş ödeme yapmadan onlarda icralık olması lazımdı bu durumda attığınız konu 2021 günümüz de nasıl bilemeyiz tabi.
Teşekkürler ilginiz için hocam, SAĞOLUN