Bomboş çarsın, bu işleri yapan hiç kimsenin kalıcılıkla derdi olmaz spamla derdi olmaz. Gider 79.99₺ den .com.tr domaini alır spama girerse tekrar alır. Önemli olan üst sıralarda çıkmaktır. Ama şuanda Google o kadar yetersiz kalıyorki bunu bile beceremiyor. Zaten hali hazırda bende bu botların kullananların blackliste alınması taraftarayım. Fakat o çok övdüğün Google bunu bile yapamıyor yada yapmak istemiyor. Anladın mı şimdi ?
Son olarak yaşı muhtemelen benim r10 yaşım kadar olan biri için fazla iddaalısın. 2000USD' lik işlem için 30.000USD vermene gerek yok, burdan(
https://www.r10.net/bot-program-satisi/) halledersin yaklaşık 2000USD' ye işini
Bu aşağılık kompleksi böyle bir app yazamadığın için falan galiba
250₺' den cursor bugı satmaya devam et bence. Yaklaşık 340 adet 250₺ den cursor bugı satarsan deneyip görebilirsin. Sanki kendin çok legal işlerle uğraşıyomuş gibi. İnsanları aşağılamaktan vazgeç. Konuşmaların & herşeyi chatgpt' den copy&pasta yapman vs. max. Üniversite öğrencisi, üzgünüm bol şans sana hayatında.
KISSADAN HİSSE SATTIĞINIZ BOTLARDA KENDİNİZİ 1. SIRAYA ALIN GÖRELİM İZLEYELİM.
Bu arada ben sektöre dışarıdan bakan biri değilim. ODTÜ Bilgisayar Mühendisliğinde aktif olarak ders veren bir öğretim görevlisiyim. Yıllardır ileri seviye yazılım, güvenlik ve otomasyon projeleri yürütüyorum. Yani tartıştığımız konular benim günlük çalışma alanım. Bu yüzden teknik değerlendirmelerimi ciddiyetsizmiş gibi göstermeye çalışman sadece komik duruyor.
Kİ bu projeyıde kötülemedim keşke olsada kullansam yapabiliyorsan ciddi şekilde 30 bin dolar teklifde bulundum.Bunu aşşalamak için değil gerçekden böyle bırsey varsa Hayatım tamamen değişir çok farklı yerlerde olurum o yüzden benim için iyi olur manasında söyledim ama sen farklı yerlere çektin...
Ben teknik gerçekleri anlattım, sen kişisel saldırıya döndürdün bu da aslında konu hakkında söyleyebileceğin teknik bir şey kalmadığını gösteriyor.
Kimseye hakaret etmeden, kimseyi küçümsemeden tartışmayı sürdürebilirsin.
Benim için mesele ego değil; bilgi doğru olsun yeter.
Sen spam projelerden memnunsan zaten yaparsın, ben de uzun vadeli iş yapan insanlara doğru bilgiyi veririm.
Konuyu kişiselleştirip seviyeyi düşürmene gerek yok.
Benim için tartışma burada bitti.