• 29-11-2025, 14:10:17
    #19
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum önce şunu netleştirelim:
    SEO’nun zayıflaması Google’ın bot trafiğini algılamadığı anlamına gelmez.
    Sen şu konuları birbirine karıştırıyorsun:
    SERP güncellemeleri
    Ads rekabeti
    CTR manipulation
    Bot detection
    Ranking volatility
    Google’ın ürün stratejisi
    Hepsi farklı şeyler.

    Google Ads, SEO’yu bitirdi" argümanı yanlış
    Google Ads her zaman SERP’in üstünde durur, bu SEO’nun ölmesi değil
    bu reklamın her zaman organiğin üzerinde olmasıdır.
    10 bin reklam çıksa da
    SEO yine organik sıralama demektir
    organik tıklanma hâlâ %60+ seviyesindedir
    Bu yüzden Ads ≠ SEO'nun ölmesi.

    AI geldi, SEO bitiyor demek de yanlış
    Google AI’a yatırım yapıyor evet.
    Peki AI sonuçları nereden geliyor?
    Site içeriklerinden
    Kaynak sitelerden
    Schema verilerinden
    Semantic bağlantılardan
    Entity graph’tan
    Yani SEO hala AI’ın yakıtı.
    Google AI sonuçlarını kendi kendine üretmiyor,
    web’den çekiyor.
    SEO ölürse Google AI da beslenmeyi kaybeder.

    2 haftalık site botla 1. sıraya çıkıyor iddiası ise %100 yanlış anlama
    Şunu bilmeyen SEO konuşamaz
    Google sıralamayı kısa vadeli döngülerle test eder (Panda döneminden beri böyle).
    Yeni sitelerde “honeymoon phase” olur.
    Yeni sitelerde Google şunu yapar:
    10–14 gün boyunca rastgele üst sıraya alır
    kullanıcı etkileşimini ölçer
    sonrasında geri düşürür
    Bu sistemin adı:
    QDF (Query Deserves Freshness)
    Honeymoon Boost
    Sandbox Testing
    Botla alakası yok.
    Yeni siteler deneme modunda olduğu için kısa süreli yükselir, sonra düşer.
    Bot trafiği değil → Google’ın kendi algoritması.

    1500–2000$ ile her kelime 1’e çıkıyor kısmı ise tamamen şehir efsanesi
    İstersen şu soruları sorayım:
    Botçular niye kendi sitelerini kalıcı olarak 1’e çıkaramıyor?
    Niye spam ile zirvede kalıcı site yok?
    Niye dev markalar bot basıp rakiplerini geçmiyor?
    Madem bu kadar kolaysa SEO şirketleri niye yok olmadı?


    Manipülasyon kısa süreli olabilir kalıcı olamaz.
    Google’ın SafeSearch AI sistemi bot trafiğini zaten ranking signal olarak almıyor.
    CTR manipulation 2020’de kısmen çalışıyordu.
    2024–2025’te tamamen önemsizleşti.
    Google’ın kendi yayınladığı patentler bile bunu doğruluyor:
    User Behavior Noise Reduction
    Click Spam Dampening
    Anti-Gaming Framework
    Google bot trafiğini “ranking sinyali” olarak kullanmıyor.

    Google botları yakalayamıyorsa neden Ads’de aynı şeyi yapamıyorsun?
    Ads sisteminde:
    Cerberus bot filtresi
    Billing fraud detection
    Smart Protection Layer
    Traffic Assignment Model
    hepsi botu anında siliyor.
    Aynı altyapı Search’te de var;
    sadece Search'te cezalar soft şekilde uygulanıyor ama tespit yine var.


    Google artık SEO güncellemesi bile vermiyor” tamamen yanlış
    2024–2025 güncellemeleri:
    Helpful Content 3.0
    SpamBrain 4.2
    Link Spam 2024
    March Core Update (dev bir update)
    Reviews System güncellemeleri
    QRG (5 kez güncellendi)
    Site Reputation Abuse Update
    Parasite SEO Update
    Google normalden daha fazla güncelleme yayınlıyor.
    Ai gelince update sayısı arttı.




    Google cezayı sıralamada verir, hesapta vermez.
    Bot basan sitelerin kaderi bellidir:
    1–2 gün yükselir
    3–5 gün dalgalanır
    10–20 gün içinde çöker
    rekabetli kelimede kalıcı olamaz
    trust score düşer
    Google “bot kullandın” diye Search Console’dan banlamaz çünkü bu cezalar algoritmik uygulanır.
    Site çöker olay kapanır.



    TÜM CEVAPLARINI DEĞİŞTİREREK DOĞRU OLAN CEVAPLAMAYI ELİMDEN GELDİKCE SUNDUM.

    TARTIŞMAYA KAPALIYIM VAKTİM YOK , SEN BUNU YAPABİLİYORSAN HABER VER PROJENI 30BİN DOLARA ALACAĞIM (ÇOK CİDDİYİM) . SAYGILAR.

    Bomboş çarsın, bu işleri yapan hiç kimsenin kalıcılıkla derdi olmaz spamla derdi olmaz. Gider 79.99₺ den .com.tr domaini alır spama girerse tekrar alır. Önemli olan üst sıralarda çıkmaktır. Ama şuanda Google o kadar yetersiz kalıyorki bunu bile beceremiyor. Zaten hali hazırda bende bu botların kullananların blackliste alınması taraftarayım. Fakat o çok övdüğün Google bunu bile yapamıyor yada yapmak istemiyor. Anladın mı şimdi ?

    Son olarak yaşı muhtemelen benim r10 yaşım kadar olan biri için fazla iddaalısın. 2000USD' lik işlem için 30.000USD vermene gerek yok, burdan(https://www.r10.net/bot-program-satisi/) halledersin yaklaşık 2000USD' ye işini

    Bu aşağılık kompleksi böyle bir app yazamadığın için falan galiba

    250₺' den cursor bugı satmaya devam et bence. Yaklaşık 340 adet 250₺ den cursor bugı satarsan deneyip görebilirsin. Sanki kendin çok legal işlerle uğraşıyomuş gibi. İnsanları aşağılamaktan vazgeç. Konuşmaların & herşeyi chatgpt' den copy&pasta yapman vs. max. Üniversite öğrencisi, üzgünüm bol şans sana hayatında.
  • 29-11-2025, 14:22:05
    #20
    lXenonl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bomboş çarsın, bu işleri yapan hiç kimsenin kalıcılıkla derdi olmaz spamla derdi olmaz. Gider 79.99₺ den .com.tr domaini alır spama girerse tekrar alır. Önemli olan üst sıralarda çıkmaktır. Ama şuanda Google o kadar yetersiz kalıyorki bunu bile beceremiyor. Zaten hali hazırda bende bu botların kullananların blackliste alınması taraftarayım. Fakat o çok övdüğün Google bunu bile yapamıyor yada yapmak istemiyor. Anladın mı şimdi ?

    Son olarak yaşı muhtemelen benim r10 yaşım kadar olan biri için fazla iddaalısın. 2000USD' lik işlem için 30.000USD vermene gerek yok, burdan(https://www.r10.net/bot-program-satisi/) halledersin yaklaşık 2000USD' ye işini

    Bu aşağılık kompleksi böyle bir app yazamadığın için falan galiba

    250₺' den cursor bugı satmaya devam et bence. Yaklaşık 340 adet 250₺ den cursor bugı satarsan deneyip görebilirsin. Sanki kendin çok legal işlerle uğraşıyomuş gibi. İnsanları aşağılamaktan vazgeç. Konuşmaların & herşeyi chatgpt' den copy&pasta yapman vs. max. Üniversite öğrencisi, üzgünüm bol şans sana hayatında.


    KISSADAN HİSSE SATTIĞINIZ BOTLARDA KENDİNİZİ 1. SIRAYA ALIN GÖRELİM İZLEYELİM.

    Bu arada ben sektöre dışarıdan bakan biri değilim. ODTÜ Bilgisayar Mühendisliği’nde aktif olarak ders veren bir öğretim görevlisiyim. Yıllardır ileri seviye yazılım, güvenlik ve otomasyon projeleri yürütüyorum. Yani tartıştığımız konular benim günlük çalışma alanım. Bu yüzden teknik değerlendirmelerimi ciddiyetsizmiş gibi göstermeye çalışman sadece komik duruyor.


    Kİ bu projeyıde kötülemedim keşke olsada kullansam yapabiliyorsan ciddi şekilde 30 bin dolar teklifde bulundum.Bunu aşşalamak için değil gerçekden böyle bırsey varsa Hayatım tamamen değişir çok farklı yerlerde olurum o yüzden benim için iyi olur manasında söyledim ama sen farklı yerlere çektin...


    Ben teknik gerçekleri anlattım, sen kişisel saldırıya döndürdün bu da aslında konu hakkında söyleyebileceğin teknik bir şey kalmadığını gösteriyor.
    Kimseye hakaret etmeden, kimseyi küçümsemeden tartışmayı sürdürebilirsin.
    Benim için mesele ego değil; bilgi doğru olsun yeter.
    Sen spam projelerden memnunsan zaten yaparsın, ben de uzun vadeli iş yapan insanlara doğru bilgiyi veririm.
    Konuyu kişiselleştirip seviyeyi düşürmene gerek yok.
    Benim için tartışma burada bitti.
  • 29-11-2025, 14:28:33
    #21
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    KISSADAN HİSSE SATTIĞINIZ BOTLARDA KENDİNİZİ 1. SIRAYA ALIN GÖRELİM İZLEYELİM.

    Bu arada ben sektöre dışarıdan bakan biri değilim. ODTÜ Bilgisayar Mühendisliği’nde aktif olarak ders veren bir öğretim görevlisiyim. Yıllardır ileri seviye yazılım, güvenlik ve otomasyon projeleri yürütüyorum. Yani tartıştığımız konular benim günlük çalışma alanım. Bu yüzden teknik değerlendirmelerimi ciddiyetsizmiş gibi göstermeye çalışman sadece komik duruyor.


    Ben teknik gerçekleri anlattım, sen kişisel saldırıya döndürdün bu da aslında konu hakkında söyleyebileceğin teknik bir şey kalmadığını gösteriyor.
    Kimseye hakaret etmeden, kimseyi küçümsemeden tartışmayı sürdürebilirsin.
    Benim için mesele ego değil; bilgi doğru olsun yeter.
    Sen spam projelerden memnunsan zaten yaparsın, ben de uzun vadeli iş yapan insanlara doğru bilgiyi veririm.
    Konuyu kişiselleştirip seviyeyi düşürmene gerek yok.
    Benim için tartışma burada bitti.
    Benim bot sattığımı nerden çıkarıyorsun sen, ben kendi gözümle görüp deneyimlediğim şeyemi inanacağım yok senin dediklerine mi?
    Birden fazla proje yönetiyorum. Bu botlardan en çok sıkıntıyı sorunu çeken benim zaten. Benim tümüyle legal olarak uğraştığım sitenin önüne adam 1-2 saat içerisinde geçiyor ve orda günlerce kalıyor bu botu kullanarak rakip firma sahibinide tanıyorum ve bu programlardan birini kullandığınıda biliyorum. Ben bu projede ileride spam vb. sorun yaşamamak için kullanmıyorum. Ama rakip sitenin kaybedecek hiçbirşeyi yok gidip 80₺' ye .com.tr domain alıp tekrar önüme geçiyor. Bunu yapmayı bizi mecbur bırakan o Google 'un berbat algoritması, artık çağın gerisinde kaldı anlıyor musun ?

    Bu kadar üst düzey bir kişiliksen, Google Mühendisi vs. bir iletişime geçte bizi şu dertten kurtar. Yazdığım hiçbirşeyi okumamışsın. Okuma bilmeyen adam nasıl Öğretim Görevlisi oldu şüpheli. Bende NASA' da Astronotum zaten. Aynen aynen..

    KISSADAN HİSSE SATTIĞINIZ BOTLARDA KENDİNİZİ 1. SIRAYA ALIN GÖRELİM İZLEYELİM.
    şeklinde yazmışsın git al ordan popüler bir yazılım kaliteli gmail+cookie+kaliteli residential proxy eğer siten. İlk 20' de ise zaten rahatlıkla ilk 3' e giriyor. Sen denemedin paran yok diye biz yalancı mı oluyoruz ? Dene kendin gör.
  • 29-11-2025, 14:32:43
    #22
    lXenonl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim bot sattığımı nerden çıkarıyorsun sen, ben kendi gözümle görüp deneyimlediğim şeyemi inanacağım yok senin dediklerine mi?
    Birden fazla proje yönetiyorum. Bu botlardan en çok sıkıntıyı sorunu çeken benim zaten. Benim tümüyle legal olarak uğraştığım sitenin önüne adam 1-2 saat içerisinde geçiyor ve orda günlerce kalıyor bu botu kullanarak rakip firma sahibinide tanıyorum ve bu programlardan birini kullandığınıda biliyorum. Ben bu projede ileride spam vb. sorun yaşamamak için kullanmıyorum. Ama rakip sitenin kaybedecek hiçbirşeyi yok gidip 80₺' ye .com.tr domain alıp tekrar önüme geçiyor. Bunu yapmayı bizi mecbur bırakan o Google 'un berbat algoritması, artık çağın gerisinde kaldı anlıyor musun ?

    Bu kadar üst düzey bir kişiliksen, Google Mühendisi vs. bir iletişime geçte bizi şu dertten kurtar. Yazdığım hiçbirşeyi okumamışsın. Okuma bilmeyen adam nasıl Öğretim Görevlisi oldu şüpheli. Bende NASA' da Astronotum zaten. Aynen aynen..

    KISSADAN HİSSE SATTIĞINIZ BOTLARDA KENDİNİZİ 1. SIRAYA ALIN GÖRELİM İZLEYELİM.
    şeklinde yazmışsın git al ordan popüler bir yazılım kaliteli gmail+cookie+kaliteli residential proxy eğer siten. İlk 20' de ise zaten rahatlıkla ilk 3' e giriyor. Sen denemedin paran yok diye biz yalancı mı oluyoruz ? Dene kendin gör.



    Dostum seviyeyi bu kadar düşürmene gerek yok. Ben sana hakaret etmeden teknik bir konu açıklıyorum, sen her seferinde kişisel saldırıya dönüyorsun.
    Benim Google mühendisiyle iletişime geçmek gibi bir iddiam yok, senin de NASA’da astronotum, diyerek küçümsemene gerek yok. Konu teknik bir tartışmaydı, sen hakaret seviyesine çekince ciddiyeti kalmadı.
    İstersen teknik konuşuruz, istersen burada kapatırız ama hakaret ederek bir yere varamazsın.
  • 29-11-2025, 14:35:50
    #23
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum seviyeyi bu kadar düşürmene gerek yok. Ben sana hakaret etmeden teknik bir konu açıklıyorum, sen her seferinde kişisel saldırıya dönüyorsun.
    Benim Google mühendisiyle iletişime geçmek gibi bir iddiam yok, senin de NASA’da astronotum, diyerek küçümsemene gerek yok. Konu teknik bir tartışmaydı, sen hakaret seviyesine çekince ciddiyeti kalmadı.
    İstersen teknik konuşuruz, istersen burada kapatırız ama hakaret ederek bir yere varamazsın.
    İyi bundan sonra gözünle görüp deneyimlemediğin hiçbir konuda algortimayı tümüyle bilen Google Mühendisi gibi konuşmasın umarım!

    Kimseye hakaret-küfür falan ettiğim yok. Nerde hakaret etmişim ben sana? Köşeye sıkışınca niye bayrakları hemen suya indiriyorsun. Sen bana teknik cevap verdiğinde bende sana aynı şekilde teknik cevap verdim. Sen gelip beni aşağılayıp iğnelemeye çalışınca bende seni iğneledim. Bu kadar ağlamaya gerek hemen. Ortaka küfür yok hakaret yok.

    Bundan sonra sana herhangibir şekilde cevap vermeyeceğim. İyi forumlar dilerim.
  • 29-11-2025, 14:39:21
    #24
    lXenonl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi bundan sonra gözünle görüp deneyimlemediğin hiçbir konuda algortimayı tümüyle bilen Google Mühendisi gibi konuşmasın umarım!

    Kimseye hakaret-küfür falan ettiğim yok. Nerde hakaret etmişim ben sana? Köşeye sıkışınca niye bayrakları hemen suya indiriyorsun. Sen bana teknik cevap verdiğinde bende sana aynı şekilde teknik cevap verdim. Sen gelip beni aşağılayıp iğnelemeye çalışınca bende seni iğneledim. Bu kadar ağlamaya gerek hemen. Ortaka küfür yok hakaret yok.

    Bundan sonra sana herhangibir şekilde cevap vermeyeceğim. İyi forumlar dilerim.
    Sen gelip beni aşağılayıp ? demişsin

    Yapabiliyorsan teklifim budur demek nezaman aşşalamak oldu ?

    İyi bundan sonra gözünle görüp deneyimlemediğin hiçbir konuda algortimayı tümüyle bilen Google Mühendisi gibi konuşmasın umarım! , Demişssin...

    Bunun için gerçekden cevap vermicem gereksiz buluyorum çünkü.

    Ben teknik konuşuyorum, sen bunu kişiselleştirip üslubu bozunca cevap vermek gereksiz hale geldi.
    Hakaret yok diyorsun ama yazdıkların ortada. Yine de sorun değil; herkes üslubuyla kendini gösterir...

    Son olarak Sen denemedin paran yok diye biz yalancı mı oluyoruz demişssin.
    Bak yine bir aşşalama gelmiş... Cevabım çok net ama foruma haykırı olur o yğzden gerek yok

    iyi forumlar
  • 29-11-2025, 14:48:04
    #25
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen gelip beni aşağılayıp ? demişsin

    Yapabiliyorsan teklifim budur demek nezaman aşşalamak oldu ?

    İyi bundan sonra gözünle görüp deneyimlemediğin hiçbir konuda algortimayı tümüyle bilen Google Mühendisi gibi konuşmasın umarım! , Demişssin...

    Bunun için gerçekden cevap vermicem gereksiz buluyorum çünkü.

    Ben teknik konuşuyorum, sen bunu kişiselleştirip üslubu bozunca cevap vermek gereksiz hale geldi.
    Hakaret yok diyorsun ama yazdıkların ortada. Yine de sorun değil; herkes üslubuyla kendini gösterir...

    Son olarak Sen denemedin paran yok diye biz yalancı mı oluyoruz demişssin.
    Bak yine bir aşşalama gelmiş... Cevabım çok net ama foruma haykırı olur o yğzden gerek yok

    iyi forumlar
    Haykırı değil aykırı olacak o.
    yğzden değil yüzden.

    Chatgpt' yi bırakıp kendin yazmaya başladığında max. lise talebesine döndünüz yalnız ?

    Ayrıca ODTÜ' de öğretim görevlisi olacak kadar büyük arkadaşımızsın.
    250₺' ye cursor bugı satıyorsun. Dating appler ile uğraşıyorsun profilinde şube Yurtdışı gözüküyor. Outlook dışında hiçbir info yok.
    Ve buna inanmamızı bekliyorsun.
    Madem öyle tüm söylediklerini kabul edicem buraya ODTÜ öğretim görevlisi profilini at. Bende hatalı olduğumu kabul edeyim, tamam mıdır ?


    Ben sana üniversite öğrencisi diyerek yüceltmişim bence max. lise öğrencisisin hemde meslek lisesi. Chatgpt' de bir yere kadar








    Bence daha fazla kendini rezil etme küçük kardeşim sen işine bak bende işime bakayım. Ne dersin ?
  • 29-11-2025, 14:59:12
    #26
    Dolu dolu infoların + sı nedir dahamı başarılı gözüküyorsun veya biryerleremi geliyorsun ?
    Şubenin yurt dışı olup , Türkiyede bulunmam yurtdışı ile bağlantım olmadığınımı gösteriyor ?
    Datin uygulaması forumdan istek olması üzere ve zamansız olduğumdan kaynaklı bir istek.
    Cursor limit fix ? Ne gördün burda ne cevap istiyorsun anlayamadım ? Yani koskoca eğitim görevlisi cursor limit fixmi satıyor demek ıstedin ?

    Diğer konularımada bak istersen açık aramaya çalışma pek fazla bulamazsın.,
    Çok gözüne battıysam misafirim olabilirsin çayımı kahvemi iç tanıyınca seversin. (Bunuda tehtit olarak algılama gerçek bir davet )
  • 29-11-2025, 15:02:07
    #27
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dolu dolu infoların + sı nedir dahamı başarılı gözüküyorsun veya biryerleremi geliyorsun ?
    Şubenin yurt dışı olup , Türkiyede bulunmam yurtdışı ile bağlantım olmadığınımı gösteriyor ?
    Datin uygulaması forumdan istek olması üzere ve zamansız olduğumdan kaynaklı bir istek.
    Cursor limit fix ? Ne gördün burda ne cevap istiyorsun anlayamadım ? Yani koskoca eğitim görevlisi cursor limit fixmi satıyor demek ıstedin ?

    Diğer konularımada bak istersen açık aramaya çalışma pek fazla bulamazsın.,
    Çok gözüne battıysam misafirim olabilirsin çayımı kahvemi iç tanıyınca seversin. (Bunuda tehtit olarak algılama gerçek bir davet )
    Tamam yaz direkt ODTÜ profil linkini buraya gelirim yanına kahveyide ben ısmarlarım sana hiç sorun değil. Tehdit olarak algılamıyorum.
    Bişeyleri tehdit olarak algılayıp sürekli ağlayan sensin ben değilim bu arada.
    Ben ODTÜ' den kendim bakıyorum Ad Soyad: KE***** PE***** böyle bir ad soyada sahip kimseyi bulamadım ?
    Tüm bilgilerin gibi ad-soyad bilgiside mi sahte yoksa ?