İyi bundan sonra gözünle görüp deneyimlemediğin hiçbir konuda algortimayı tümüyle bilen Google Mühendisi gibi konuşmasın umarım!
Kimseye hakaret-küfür falan ettiğim yok. Nerde hakaret etmişim ben sana? Köşeye sıkışınca niye bayrakları hemen suya indiriyorsun. Sen bana teknik cevap verdiğinde bende sana aynı şekilde teknik cevap verdim. Sen gelip beni aşağılayıp iğnelemeye çalışınca bende seni iğneledim. Bu kadar ağlamaya gerek hemen. Ortaka küfür yok hakaret yok.
Bundan sonra sana herhangibir şekilde cevap vermeyeceğim. İyi forumlar dilerim.
Sen gelip beni aşağılayıp ? demişsin
Yapabiliyorsan teklifim budur demek nezaman aşşalamak oldu ?
İyi bundan sonra gözünle görüp deneyimlemediğin hiçbir konuda algortimayı tümüyle bilen Google Mühendisi gibi konuşmasın umarım! , Demişssin...
Bunun için gerçekden cevap vermicem gereksiz buluyorum çünkü.
Ben teknik konuşuyorum, sen bunu kişiselleştirip üslubu bozunca cevap vermek gereksiz hale geldi.
Hakaret yok diyorsun ama yazdıkların ortada. Yine de sorun değil; herkes üslubuyla kendini gösterir...
Son olarak Sen denemedin paran yok diye biz yalancı mı oluyoruz demişssin.
Bak yine bir aşşalama gelmiş... Cevabım çok net ama foruma haykırı olur o yğzden gerek yok
iyi forumlar