Sen gelip beni aşağılayıp ? demişsin
Yapabiliyorsan teklifim budur demek nezaman aşşalamak oldu ?
İyi bundan sonra gözünle görüp deneyimlemediğin hiçbir konuda algortimayı tümüyle bilen Google Mühendisi gibi konuşmasın umarım! , Demişssin...
Bunun için gerçekden cevap vermicem gereksiz buluyorum çünkü.
Ben teknik konuşuyorum, sen bunu kişiselleştirip üslubu bozunca cevap vermek gereksiz hale geldi.
Hakaret yok diyorsun ama yazdıkların ortada. Yine de sorun değil; herkes üslubuyla kendini gösterir...
Son olarak Sen denemedin paran yok diye biz yalancı mı oluyoruz demişssin.
Bak yine bir aşşalama gelmiş... Cevabım çok net ama foruma haykırı olur o yğzden gerek yok
iyi forumlar
Haykırı değil aykırı olacak o.
yğzden değil yüzden.
Chatgpt' yi bırakıp kendin yazmaya başladığında max. lise talebesine döndünüz yalnız ?
Ayrıca ODTÜ' de öğretim görevlisi olacak kadar büyük arkadaşımızsın.
250₺' ye cursor bugı satıyorsun. Dating appler ile uğraşıyorsun profilinde şube Yurtdışı gözüküyor. Outlook dışında hiçbir info yok.
Ve buna inanmamızı bekliyorsun.
Madem öyle tüm söylediklerini kabul edicem buraya ODTÜ öğretim görevlisi profilini at. Bende hatalı olduğumu kabul edeyim, tamam mıdır ?
Ben sana üniversite öğrencisi diyerek yüceltmişim bence max. lise öğrencisisin hemde meslek lisesi. Chatgpt' de bir yere kadar
Bence daha fazla kendini rezil etme küçük kardeşim sen işine bak bende işime bakayım. Ne dersin ?