
AutoCAD de böyle bir hata alıyorum
7
●106
- 27-11-2025, 14:39:58Hatayı gözlemleyemediğim için tahmin yürüteceğim. Hataya denk gelmedim hiç. İnternete bağlı mısınız? Değilseniz bi bağlanıp geri kapatabilir misiniz?CanSQL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-11-2025, 14:43:34İnternete bağlı da denedim bağlı değilkende denedim olmadı 3-4 kere sildim geri yükledim. AutoCAD'in ayarlarını resetledim. Bunlar harici başka bir yöntem var mı bilmiyorum, sormak istediğiniz başka birşey varsa sorabilirsiniz.emrehandilekci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-11-2025, 14:48:08Diğer arkadaş lisans servisinden kaynaklı olduğunu iletmiş. .NET sürümünüzü güncelleyip bi deneyin isterseniz. Ben bu şekilde bi hataya denk gelmedim malesef.CanSQL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-11-2025, 14:55:00BUNU DENEYİN HOCAM
https://www.youtube.com/watch?v=tbhcXZGzxbA
CanSQL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle