• 27-11-2025, 14:32:28
    #1
    Merhaba, AutoCAD 2020 kurulumu sırasında herhangi bir hata olmamasına rağmen aşağıdaki ekran görüntüsünde bulunan hatayı alıyorum. Lisans sayfası beyaz bir şekilde geliyor ve düzelmiyor. Hata hakkında bilgisi olan biri yardımcı olabilir mi.

  • 27-11-2025, 14:36:50
    #2
    bu tarayıcıyla alakalı bir sorun hocam chrome ve edge yi güncelleyin tekrar deneyin
  • 27-11-2025, 14:39:51
    #3
    Bildiğim kadarıyla AutoCAD 2020’de lisans ekranını açan servis bozulduğunda oluyor. Çözüm genelde Autodesk Licensing Service’i tamamen kaldırıp yeniden kurmak. Ek olarak IE ayarlarını sıfırlayıp .NET 4.8’i yükleyince sorun büyük ihtimal çöülür.
  • 27-11-2025, 14:39:58
    #4
    CanSQL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, AutoCAD 2020 kurulumu sırasında herhangi bir hata olmamasına rağmen aşağıdaki ekran görüntüsünde bulunan hatayı alıyorum. Lisans sayfası beyaz bir şekilde geliyor ve düzelmiyor. Hata hakkında bilgisi olan biri yardımcı olabilir mi.

    Hatayı gözlemleyemediğim için tahmin yürüteceğim. Hataya denk gelmedim hiç. İnternete bağlı mısınız? Değilseniz bi bağlanıp geri kapatabilir misiniz?
  • 27-11-2025, 14:43:34
    #5
    emrehandilekci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hatayı gözlemleyemediğim için tahmin yürüteceğim. Hataya denk gelmedim hiç. İnternete bağlı mısınız? Değilseniz bi bağlanıp geri kapatabilir misiniz?
    İnternete bağlı da denedim bağlı değilkende denedim olmadı 3-4 kere sildim geri yükledim. AutoCAD'in ayarlarını resetledim. Bunlar harici başka bir yöntem var mı bilmiyorum, sormak istediğiniz başka birşey varsa sorabilirsiniz.
  • 27-11-2025, 14:48:08
    #6
    CanSQL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnternete bağlı da denedim bağlı değilkende denedim olmadı 3-4 kere sildim geri yükledim. AutoCAD'in ayarlarını resetledim. Bunlar harici başka bir yöntem var mı bilmiyorum, sormak istediğiniz başka birşey varsa sorabilirsiniz.
    Diğer arkadaş lisans servisinden kaynaklı olduğunu iletmiş. .NET sürümünüzü güncelleyip bi deneyin isterseniz. Ben bu şekilde bi hataya denk gelmedim malesef.
  • 27-11-2025, 14:55:00
    #7
    BUNU DENEYİN HOCAM


    https://www.youtube.com/watch?v=tbhcXZGzxbA



    CanSQL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnternete bağlı da denedim bağlı değilkende denedim olmadı 3-4 kere sildim geri yükledim. AutoCAD'in ayarlarını resetledim. Bunlar harici başka bir yöntem var mı bilmiyorum, sormak istediğiniz başka birşey varsa sorabilirsiniz.
  • 27-11-2025, 17:46:30
    #8
    Hocam bu hata lisans merkezinden kaynaklı geliyor. 2020 sürümünü kaldırın 2021 indirip kurun varsayılan uygulama olarak dvg louncer değil 2021 autocad in exe sini seçin düzelir