CanSQL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnternete bağlı da denedim bağlı değilkende denedim olmadı 3-4 kere sildim geri yükledim. AutoCAD'in ayarlarını resetledim. Bunlar harici başka bir yöntem var mı bilmiyorum, sormak istediğiniz başka birşey varsa sorabilirsiniz.
Diğer arkadaş lisans servisinden kaynaklı olduğunu iletmiş. .NET sürümünüzü güncelleyip bi deneyin isterseniz. Ben bu şekilde bi hataya denk gelmedim malesef.