Konu
AutoCAD de böyle bir hata alıyorum
27-11-2025, 17:46:30
#8
MrBlack
Hocam bu hata lisans merkezinden kaynaklı geliyor. 2020 sürümünü kaldırın 2021 indirip kurun varsayılan uygulama olarak dvg louncer değil 2021 autocad in exe sini seçin düzelir