Hatayı gözlemleyemediğim için tahmin yürüteceğim. Hataya denk gelmedim hiç. İnternete bağlı mısınız? Değilseniz bi bağlanıp geri kapatabilir misiniz?
İnternete bağlı da denedim bağlı değilkende denedim olmadı 3-4 kere sildim geri yükledim. AutoCAD'in ayarlarını resetledim. Bunlar harici başka bir yöntem var mı bilmiyorum, sormak istediğiniz başka birşey varsa sorabilirsiniz.