Hepinizden özür dilerim.
59
●8.608
- 21-11-2025, 13:47:44Hesap kitabini bilen bilinçli insanlar zaten kumara bahise bel bağlamaz , çünkü işinde gücündedir ona kafa yormazlar aileleriyle vakit gecirirler sosyallesirler.
Bahis ve Kumar diye tabir ettigimiz şeyleri oynayan insanlar her zaman riskli şeyleri sever ve bu sevdikleri şeyler ne zaman bakiye 0 lanirsa sonunda pismanlik yaşarlar ama para yine olduğunda devam ederler.
Gercekten pişman olan ve birakmak isteyen
*Akilli telefon kullanmaz
*InternetBankaciligi kullanmaz
*Iddaa vs Ganyan bayii önünden geçmez
Giden gitmiştir dahada lanet olsun der tevbe eder
Bu irade yoksa para oldugu surece her türlü oynamaya devam eder.
Konuyu açan arkadaşı tanımam etmem yapmış bir hata ama bir şekilde bir ders alması gerektiğini düşünüyorum.
Insanlar affedebilir
Affetmeyedebilir
Bu iki durum arkadaşla ticaret yapan arkadaslari ilgilendiriyor
Ama destek vermek gerekir en azından ozguveniyle kacamak cevaplar verip kacamak oynamaktansa durustlukle cikmis ortaya söylemiş
En azindan adli merciilere konunun taşınmayacağını düşünüyorum.
İnsallah iradene sahip cikip birdaha senin olmayan tutarlar ile farkli seylere kapilmassin dua et rakamin küçük
Bu gözler milyon batıranlarıda canlı canlı gördü... - 21-11-2025, 13:52:23Finansal zarara uğrayan arkadaşların zararlarını forumdan iyi niyetli başka arkadaşlar değil
Konunun sahibi arkadaşın seffaf bir sekilde durumunu insanlara bildirip gerekirse aylık gerekirse haftalık şekilde yemeyip icmeyip geri ödeme yapması gerekir
Hem kendi iradesi için bu çok önemlidir
Hemde insanların zararını bir nebze karşılaması açından önemlidir
Şimdi bizler iyilik ettigimizi zannedip finansal olarak destek çıkabiliriz ama bu konuyu açan arkadaş açısından emin olun daha zararlı olur
çünkü bak hata yaptim ortaya ciktim insanlar bana destek oldu
Demekki bir daha olsa bir daha destek olurlara kadar gider ve riskler alinmaya devam eder
Arkadaşı kazanıcaz destek olucaz diye bu sefer komple kaybederiz. - 21-11-2025, 16:25:37kumar ve bahis yüzünden zarar görmek başka bir şey başkasına (özellikle de tanımadığı kişilere) zarar vermek başka bir şey.
ortada samimiyet olduğu için iletişim devam etmeli ve yardım destek talepleri de moderatör kontrolünde değerlendirilerek bence mağduriyetler belli bir sürede giderilmeli. konu sahibinden iş arama ve maşduriyetler konusunda hesap verebilir bir yaklaşım beklenmeli. ucu belirsiz bir yardım toplama konusuna dönmesi suistimali arttırır, kimse yardımla bir kupon daha yapılmayacağına emin olamaz. moderatörlerin işi bu değil tabii ama en azından özel mesaj ile alacak tablosu bir moderatöre atılarak kayıt altına alınırsa ve yardım yapacak kişiler de bu belirli olan listedeki mağduriyeti giderirse daha samimi bir işlem yapılmış olur.
konu sahibinin samimiyetinin konu açmayla ve iç dökme ile sınırlı kalmayacağını umuyorum. bulunduğu ilde kendinize borçlarını hemen ödeyinceye kadar çalışabileceği bir iş verecek kişinin çıkacağını düşünüyorum.
umarım ders olur, ama konudaki eleştirenler de haklı. bu tam olarak bir akıl sağlığı sorunu olmasa da ciddi bir sorun ve ya tedavi edilmeli ya da çok ciddi bir irade ile karşı konulmalı.
umarım kurtulursunuz bu illetten, riskli işleri seviyorsanız kendinize yatırım yaparak bir şeyler geliştirip bir girişimde bulunun , hem risklidir hem de adil bir şekilde çabanız ölçüsünde karşılığını alabilirsiniz. - 21-11-2025, 18:04:25Katılıyorum maddi destekten ziyade burada iş verebilecek insan sayısı çok, iş verip bu durumu kurtarmasını sağlayabilirler böylesi daha iyi olur.ReferXchange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ek olarak konuyu samimi bir şekilde açıp bunu dile getirmesini tebrik edecektim ama bazılarına annem ölmüş falan demiş eğer doğruysa o hiç hoş değil tabii. Belli ki yaşı henüz genç, hatalar yapıyor.. neyse değişik bir durum umarım düzelir. - 21-11-2025, 18:53:16Bu kişiyle yıllar önce ticaretim oldu benzer şekilde maddi kayıp yaşadım. Düzenli ticaretimiz vardı sonlandırdım kayıpların da üstünde durmadım. Yine o zamanlarda kumar kumar kumar diyordu. Bırakması için de çok dil döktüm ama nafile. Sürekli gmail açıp satıp kazandığıyla kumar oynadığını söyleyen birisi. Yaşattığı maduriyetler hoş değil. Burada konu açıp böyle böyle mağduriyet yaşadım isterseniz şikayetçi olun demek de hoş değil. Bu kişiye faydalı olmak istiyorsanız alacaklarınızdan vazgeçmeyin, ders niteliğinde olsun. İsteyen kumar oynar yada oynanmaz herkesin kendi keyfine kalmış bir durum, çocuk da değil kendisi. Kendi keyfine de kimseyi mağdur etmek hakkı değil bunu bilmeli ki ileride daha kötü şeyler yapmasın.