Finansal zarara uğrayan arkadaşların zararlarını forumdan iyi niyetli başka arkadaşlar değil
Konunun sahibi arkadaşın seffaf bir sekilde durumunu insanlara bildirip gerekirse aylık gerekirse haftalık şekilde yemeyip icmeyip geri ödeme yapması gerekir
Hem kendi iradesi için bu çok önemlidir
Hemde insanların zararını bir nebze karşılaması açından önemlidir

Şimdi bizler iyilik ettigimizi zannedip finansal olarak destek çıkabiliriz ama bu konuyu açan arkadaş açısından emin olun daha zararlı olur
çünkü bak hata yaptim ortaya ciktim insanlar bana destek oldu
Demekki bir daha olsa bir daha destek olurlara kadar gider ve riskler alinmaya devam eder
Arkadaşı kazanıcaz destek olucaz diye bu sefer komple kaybederiz.