mrkakaro adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hepinizden özür dilerim.
59
●8.608
- 21-11-2025, 09:06:09Etiketi kaldırabilirsin dostum benden yana problem yok, mesajlaşmalarımızda da sürekli söylediğim gibi umarım kurtulursun..
- 21-11-2025, 09:55:29Size geçmiş olsun, kumar belasına bulaşmış ve temizlenmiş biri olarak gerçekten üzülerek okudum. Mağdur hocamızdan birine " annem öldü vs " tarzı söylemler bulunduysa işte o zaman hiç hoş değil.
mrkakaro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 21-11-2025, 11:10:14yanlışlardan ders çıkarabildiysen ne mutlu sana güzel dostum. Umarım en kısa sürede toparlanman dileğiyle.
r10 ailesindeki insanlarda seni bu durumdan ötürü anlayışla karşılayıp topluma kazandırmak isteyeceklerdir. Forumda maalesef ki günlük en kötü 2 3 batış hikayesini üzülerek okuyorum. Büyük küçük demeksizin yaşayan herkese geçmişler olsun. - 21-11-2025, 11:20:41"Parayı yine kaybettim, özür dilerim" konusu...MegDijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
