Konu
Hepinizden özür dilerim.
21-11-2025, 11:17:27
#43
PrimeSoft
Kurumsal PLUS
Böyle konu açmayla iyi niyetli olunmuyor banada 300 açtım diyip hemen iban atmışsın açamadığın halde oraya benide etiketleyecektin atsaydım parayı.