yanlışlardan ders çıkarabildiysen ne mutlu sana güzel dostum. Umarım en kısa sürede toparlanman dileğiyle.
r10 ailesindeki insanlarda seni bu durumdan ötürü anlayışla karşılayıp topluma kazandırmak isteyeceklerdir. Forumda maalesef ki günlük en kötü 2 3 batış hikayesini üzülerek okuyorum. Büyük küçük demeksizin yaşayan herkese geçmişler olsun.