Bu kişiyle yıllar önce ticaretim oldu benzer şekilde maddi kayıp yaşadım. Düzenli ticaretimiz vardı sonlandırdım kayıpların da üstünde durmadım. Yine o zamanlarda kumar kumar kumar diyordu. Bırakması için de çok dil döktüm ama nafile. Sürekli gmail açıp satıp kazandığıyla kumar oynadığını söyleyen birisi. Yaşattığı maduriyetler hoş değil. Burada konu açıp böyle böyle mağduriyet yaşadım isterseniz şikayetçi olun demek de hoş değil. Bu kişiye faydalı olmak istiyorsanız alacaklarınızdan vazgeçmeyin, ders niteliğinde olsun. İsteyen kumar oynar yada oynanmaz herkesin kendi keyfine kalmış bir durum, çocuk da değil kendisi. Kendi keyfine de kimseyi mağdur etmek hakkı değil bunu bilmeli ki ileride daha kötü şeyler yapmasın.