Hesap kitabini bilen bilinçli insanlar zaten kumara bahise bel bağlamaz , çünkü işinde gücündedir ona kafa yormazlar aileleriyle vakit gecirirler sosyallesirler.

Bahis ve Kumar diye tabir ettigimiz şeyleri oynayan insanlar her zaman riskli şeyleri sever ve bu sevdikleri şeyler ne zaman bakiye 0 lanirsa sonunda pismanlik yaşarlar ama para yine olduğunda devam ederler.

Gercekten pişman olan ve birakmak isteyen
*Akilli telefon kullanmaz
*InternetBankaciligi kullanmaz
*Iddaa vs Ganyan bayii önünden geçmez
Giden gitmiştir dahada lanet olsun der tevbe eder
Bu irade yoksa para oldugu surece her türlü oynamaya devam eder.

Konuyu açan arkadaşı tanımam etmem yapmış bir hata ama bir şekilde bir ders alması gerektiğini düşünüyorum.
Insanlar affedebilir
Affetmeyedebilir
Bu iki durum arkadaşla ticaret yapan arkadaslari ilgilendiriyor
Ama destek vermek gerekir en azından ozguveniyle kacamak cevaplar verip kacamak oynamaktansa durustlukle cikmis ortaya söylemiş
En azindan adli merciilere konunun taşınmayacağını düşünüyorum.

İnsallah iradene sahip cikip birdaha senin olmayan tutarlar ile farkli seylere kapilmassin dua et rakamin küçük

Bu gözler milyon batıranlarıda canlı canlı gördü...