• 15-11-2025, 15:27:36
    #10
    Kurumsal PLUS
    hadi mağduru çok gördüm. Siz hesap açsanız bilgileri sizde olsanız bile 3. şahıslar hesabınızdan para aklayabiliyorlarmış. Dikkat edin kullanmayacaksanız kapatın hesabınızı. Buradaki sorun a101 çalışanlarının kara para aklama olayına dahil olması diye okumuştum bi yerde. Bir şube deki çalışanlar ortaklaşa bir şekilde o gün hadi ye kayıt eden kişilerin bilgilerini kullanıp para aklama yapıyorlardı

    https://www.sikayetvar.com/a101/bilg...ozum-sunulmadi
  • 15-11-2025, 15:38:59
    #11
    İptal etmek isteyince 400₺ verdi, bende kabul edip limiti 10 bine düşürdüm. 3 ay sonra iptal ederim artık

  • 15-11-2025, 16:39:13
    #12
    AFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlginç hocam, netice de bir mağaza nasıl kredi kartı veriyor ki.
    Yurtdışında büfelerde satılıyor. Para yükletip yüklettiğin kadar kullanabiliyorsun. Bazıları tek kullanımlık bazılarınada para yüklemeye devam edebiliyorsun. Kredi kartı kullanamayan veya kullanmak istemeyenler için büyk kolaylık.
    Ama şöyle bi fark var. Burda satılanlarla kimlik bilgilerinle alıyorsun. Yurtdışında kimlik ibraz etmeden alıyorsun. Kullan at hatlar gibi.
  • 15-11-2025, 17:31:40
    #13
    hakan79 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yurtdışında büfelerde satılıyor. Para yükletip yüklettiğin kadar kullanabiliyorsun. Bazıları tek kullanımlık bazılarınada para yüklemeye devam edebiliyorsun. Kredi kartı kullanamayan veya kullanmak istemeyenler için büyk kolaylık.
    Ama şöyle bi fark var. Burda satılanlarla kimlik bilgilerinle alıyorsun. Yurtdışında kimlik ibraz etmeden alıyorsun. Kullan at hatlar gibi.
    Bilgi için teşekkür ederim hocam.
  • 15-11-2025, 22:53:19
    #14
    A101 Çalışanıydım. Hadi Kart en son güncelleme ile Tombank. Zorla satılan kartlar. Nakit iade ve puan kazanmak için kullanılır. Harcamalara verilen ödemeler neredeyse vermiyor gibiydi artık o yüzden çokta bir önemi kalmadı. Limiti yüksek verdiği için muhtemelen diğer bankalarda ki mevcut kredi limitleriniz arttırılamaz veya en düşük limitleri kullanmak zorunda kalırsınız. Tek Muhatabınız müşteri hizmetleri. Bankasına gideyim deseniz gidemez ve göremezsiniz. Aidat yoktur kartın. Normal hesabınızda para varsa bankamatik kullanmadan A101 de para çekebilirsiniz veya yatırabilirsiniz. Öyle bir kart çok lazım mı? Ben kırdım attım ve sildim.
  • 25-02-2026, 22:32:37
    #15
    Arkadaşlar bu hadi uygulamasında hediye a101 kartlarını kullanabiliyor muyuz bakiyeyi gönderme vs gibi bilgisi olan var mı ?