İlginç hocam, netice de bir mağaza nasıl kredi kartı veriyor ki.
Yurtdışında büfelerde satılıyor. Para yükletip yüklettiğin kadar kullanabiliyorsun. Bazıları tek kullanımlık bazılarınada para yüklemeye devam edebiliyorsun. Kredi kartı kullanamayan veya kullanmak istemeyenler için büyk kolaylık.
Ama şöyle bi fark var. Burda satılanlarla kimlik bilgilerinle alıyorsun. Yurtdışında kimlik ibraz etmeden alıyorsun. Kullan at hatlar gibi.