A101 Çalışanıydım. Hadi Kart en son güncelleme ile Tombank. Zorla satılan kartlar. Nakit iade ve puan kazanmak için kullanılır. Harcamalara verilen ödemeler neredeyse vermiyor gibiydi artık o yüzden çokta bir önemi kalmadı. Limiti yüksek verdiği için muhtemelen diğer bankalarda ki mevcut kredi limitleriniz arttırılamaz veya en düşük limitleri kullanmak zorunda kalırsınız. Tek Muhatabınız müşteri hizmetleri. Bankasına gideyim deseniz gidemez ve göremezsiniz. Aidat yoktur kartın. Normal hesabınızda para varsa bankamatik kullanmadan A101 de para çekebilirsiniz veya yatırabilirsiniz. Öyle bir kart çok lazım mı? Ben kırdım attım ve sildim.