hadi mağduru çok gördüm. Siz hesap açsanız bilgileri sizde olsanız bile 3. şahıslar hesabınızdan para aklayabiliyorlarmış. Dikkat edin kullanmayacaksanız kapatın hesabınızı. Buradaki sorun a101 çalışanlarının kara para aklama olayına dahil olması diye okumuştum bi yerde. Bir şube deki çalışanlar ortaklaşa bir şekilde o gün hadi ye kayıt eden kişilerin bilgilerini kullanıp para aklama yapıyorlardı

https://www.sikayetvar.com/a101/bilg...ozum-sunulmadi