• 11-11-2025, 20:11:01
    #10
    SerkanAks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yılda 2 defa artış olayı olmasa iyi bişey de bakalım alan pişman alamayan bin pişman
    Sağdan al sola koy, ben karşılarım yeter ki çıksın. Bir genç olarak çalışırım öderim ama bize 1+1 ayırması kötü. Bekarsa sıkıntı yok ama evlenecek sonuçta. Emekliye 1+1 verip gençlere 2+1 vermeliydi.
  • 12-11-2025, 18:06:32
    #11
    Yılda 2 defa artış olsa ne olacak ki?
    Emekli maaşı oranında arttırılacakmış. Zaten taksit 7000 ne ki?
    Genç statüsü yerine diğer statüyü seçerseniz bence 2+1 imkanı olabilir. Ancak kazanma ihtimali düşer.
    İyice sorup araştırmak lazım dediğimi düşünüyorsanız.
  • 12-11-2025, 18:55:50
    #12
    emerev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yılda 2 defa artış olsa ne olacak ki?
    Emekli maaşı oranında arttırılacakmış. Zaten taksit 7000 ne ki?
    Genç statüsü yerine diğer statüyü seçerseniz bence 2+1 imkanı olabilir. Ancak kazanma ihtimali düşer.
    İyice sorup araştırmak lazım dediğimi düşünüyorsanız.
    Usta salla 1+1 de olur bu saatten sonra, en azından %20 çıkma ihtimali var