• 11-11-2025, 18:16:19
    #1
    -----------------------------------------
  • 11-11-2025, 18:18:28
    #2
    Gençler 1+1 den başka birşeye başvuramıyormuş
  • 11-11-2025, 18:26:06
    #3
    Başvuru sırasında seçim yapamadık ki. 1+1 yada 2+1 kuraya göre çıkacak galiba
  • 11-11-2025, 18:30:15
    #4
    sadece 1+1
  • 11-11-2025, 18:37:26
    #5
    Güncelleme: https://talep.toki.gov.tr/500binkonu...rme_formu2.pdf bu sayfada gençlere sadece 1+1 ayrıldığı yazıyor. Ben de yeni öğrendim 😔
  • 11-11-2025, 19:51:30
    #6
    Hakkımızda hayırlısı bize daha var
  • 11-11-2025, 19:52:30
    #7
    emerev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başvuru sırasında seçim yapamadık ki. 1+1 yada 2+1 kuraya göre çıkacak galiba
    Benim Perşembe günü başvuru, daha görmedim.
  • 11-11-2025, 19:53:30
    #8
    Anıl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güncelleme: https://talep.toki.gov.tr/500binkonu...rme_formu2.pdf bu sayfada gençlere sadece 1+1 ayrıldığı yazıyor. Ben de yeni öğrendim 😔
    Gençler evlenmeyecek mi yuva kurmayacak mı anlamıyorum ben bunları
  • 11-11-2025, 19:56:15
    #9
    Yılda 2 defa artış olayı olmasa iyi bişey de bakalım alan pişman alamayan bin pişman