Yılda 2 defa artış olsa ne olacak ki?
Emekli maaşı oranında arttırılacakmış. Zaten taksit 7000 ne ki?
Genç statüsü yerine diğer statüyü seçerseniz bence 2+1 imkanı olabilir. Ancak kazanma ihtimali düşer.
İyice sorup araştırmak lazım dediğimi düşünüyorsanız.