SerkanAks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yılda 2 defa artış olayı olmasa iyi bişey de bakalım alan pişman alamayan bin pişman
Sağdan al sola koy, ben karşılarım yeter ki çıksın. Bir genç olarak çalışırım öderim ama bize 1+1 ayırması kötü. Bekarsa sıkıntı yok ama evlenecek sonuçta. Emekliye 1+1 verip gençlere 2+1 vermeliydi.