• 11-11-2025, 15:14:44
    #10
    mrwoox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    MX Master 3S, parasını kesinlikle hak ediyor.

    Imrv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2015 yılında Razer Abyysus almıştım 10 yıldır aktif kullanıyorum yarı yolda bırakmadı iyi ki almışım. Aynı kalitede üretildiğini düşünerek herhangi bir Razer mouse önerebilirim.
    YouTube videolarına da baktım genelde edit taraflarında daha çok kullanılıyor galiba.. mesela oyuna girmek istesek yine iyi ki almışım dedirtir mi acaba merak ediyorum.. yanıt için çok sağolun
    melikk23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    steelseries aerox 5 wireless
    aslanmedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    furylevel z1
    teşekkürler bu da güzel görünüyor aktif listesi yok galiba henüz
    opyan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    logitech anywhare mx 3
    Melihhh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    LOGITECH MX Master 4, LOGITECH MX Master 3, Bence en iyisi LOGITECH MX Master 1 daha konforlu Bence sadece malzemesi kötü
    Apple Magic mouse 2 mac os da nimet çok ergonomik değil alışması biraz sinir bozucu ama güzel, trackpad ekran varsa güzel ama dual ekranda çok işlevsiz!
    GravaStar Mercury X Pro
    en çok ama magic mouse 2 yı kullanıyorum şuan
    tavsiye yorumlarının logi mx 3 olması baya şaşırtıcı .. el büyük olunca bu baya uygun gelecek görünüyor sağolunuz
    ArasTasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağolunuz
  • 11-11-2025, 15:16:08
    #11
    Uretopia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    YouTube videolarına da baktım genelde edit taraflarında daha çok kullanılıyor galiba.. mesela oyuna girmek istesek yine iyi ki almışım dedirtir mi acaba merak ediyorum.. yanıt için çok sağolun



    teşekkürler bu da güzel görünüyor aktif listesi yok galiba henüz



    tavsiye yorumlarının logi mx 3 olması baya şaşırtıcı .. el büyük olunca bu baya uygun gelecek görünüyor sağolunuz


    Sağolunuz
    dostum logitech mx anywhare 3 küçük modelide var bende 3 tane var biri büyük 2si küçük. mx serisi güzel gerçekten. 3-4 ayda bir şarj ediyorum.
  • 11-11-2025, 19:13:29
    #12
    Uretopia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    YouTube videolarına da baktım genelde edit taraflarında daha çok kullanılıyor galiba.. mesela oyuna girmek istesek yine iyi ki almışım dedirtir mi acaba merak ediyorum.. yanıt için çok sağolun



    teşekkürler bu da güzel görünüyor aktif listesi yok galiba henüz



    tavsiye yorumlarının logi mx 3 olması baya şaşırtıcı .. el büyük olunca bu baya uygun gelecek görünüyor sağolunuz


    Sağolunuz
    rica ederim ama kendi sitesinden almanızı tavsiye ederim stok olması lazım yoksa da stok gelince alırsınız güzel mouse özellikle kablosuz olmasına rağmen şarjı bayağı gidiyor ve hafif
  • 14-11-2025, 15:37:55
    #13
    Razer