MX Master 3S, parasını kesinlikle hak ediyor.
2015 yılında
Razer Abyysus almıştım 10 yıldır aktif kullanıyorum yarı yolda bırakmadı iyi ki almışım. Aynı kalitede üretildiğini düşünerek herhangi bir Razer mouse önerebilirim.
YouTube videolarına da baktım genelde edit taraflarında daha çok kullanılıyor galiba.. mesela oyuna girmek istesek yine iyi ki almışım dedirtir mi acaba merak ediyorum.. yanıt için çok sağolun
steelseries aerox 5 wireless
teşekkürler bu da güzel görünüyor aktif listesi yok galiba henüz
LOGITECH MX Master 4, LOGITECH MX Master 3, Bence en iyisi LOGITECH MX Master 1 daha konforlu Bence sadece malzemesi kötü
Apple Magic mouse 2 mac os da nimet çok ergonomik değil alışması biraz sinir bozucu ama güzel, trackpad ekran varsa güzel ama dual ekranda çok işlevsiz!
GravaStar Mercury X Pro
en çok ama magic mouse 2 yı kullanıyorum şuan
tavsiye yorumlarının logi mx 3 olması baya şaşırtıcı .. el büyük olunca bu baya uygun gelecek görünüyor sağolunuz
Sağolunuz