Mouse önerisi olan var mı? +r10
12
●230
- 11-11-2025, 14:09:452015 yılında Razer Abyysus almıştım 10 yıldır aktif kullanıyorum yarı yolda bırakmadı iyi ki almışım. Aynı kalitede üretildiğini düşünerek herhangi bir Razer mouse önerebilirim.
- 11-11-2025, 14:09:46steelseries aerox 5 wirelessUretopia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-11-2025, 14:23:16LOGITECH MX Master 4, LOGITECH MX Master 3, Bence en iyisi LOGITECH MX Master 1 daha konforlu Bence sadece malzemesi kötü
Apple Magic mouse 2 mac os da nimet çok ergonomik değil alışması biraz sinir bozucu ama güzel, trackpad ekran varsa güzel ama dual ekranda çok işlevsiz!
GravaStar Mercury X Pro
en çok ama magic mouse 2 yı kullanıyorum şuan - 11-11-2025, 14:25:53bayadır kullanıyorum f/p https://www.hepsiburada.com/gamepowe...-HBC00000DA2R3
