• 06-11-2025, 22:12:49
    #1
    Merhabalar arkadaşlar bi sorum var telefon almayı düşünüyorum Samsung 25 ultra mı almalıyım yoksa iPhone 15 pro max veya iPhone 16 pro max mi bu arada yurt dışı telefonlar bunlar öneriniz nedir bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilir mi
  • 06-11-2025, 22:14:10
    #2
    16 pro kullanıyorum bal gibi
  • 06-11-2025, 22:14:34
    #3
    İphone 16 kullanıyorum yurtdışı ben çok memnunum kapanmaları saymazsak hiçbir farkı yok zaten 3 ayıda 350 tl gibi komik bir rakama esim yaptırmıştım
  • 06-11-2025, 22:15:11
    #4
    iPhone tartışılmaz hocam
  • 06-11-2025, 22:16:23
    #5
    Hocam bahsettiğinizin hepsi iyi ama ıphonede toplama cihaz olmadığına emin ol seri nodan garanti kapsamından vesaire bakılıyordu samsung desen imei atılmıyor zaten ama güzel cihazdır ben s23 ultradan iphone 15 pro geçtim normalde 2sim 8 ayda kapanıyor ama bir şanski ilk sim 8nci ayda kapandı seneye kapanırsa satarım bir üst modele geçerim tr fiyatları çok yüksek veya alıcaksın 2 tane yurtdısı sıfır cihaz kapanınca diğerine geçiceksin hem cihaz yorulmaz hemde acilen paraya sıkıştımı sim2 aktif olmucağı için 1 günde satarsın
  • 06-11-2025, 22:17:06
    #6
    Xiaomi 17 Pro Max düşünürseniz öneririm. Leica Lens ile en kaliteli resim üretir, arka ekranı, 7500 mAh bataryası bence mükemmel. Teknomuaz da 50 bin.
  • 06-11-2025, 22:18:17
    #7
    Bir ajanstan fazlası
    S25 ultra aldım daha 2 ay oluyor bende çok kararsızdım fakat bir gram pişman değilim
  • 06-11-2025, 22:21:02
    #8
    BHE Digital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İphone 16 kullanıyorum yurtdışı ben çok memnunum kapanmaları saymazsak hiçbir farkı yok zaten 3 ayıda 350 tl gibi komik bir rakama esim yaptırmıştım
    Çift hatlı cihazlarda mı e sim oluyor mu hocam o konuda çok bilgim yok bide pil sağlığı nasıl iPhone da en çok gözümü korkutan pil sağlığı
  • 06-11-2025, 22:21:45
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Su an 16 pro max ile yazıyorum bu mesajı. Aşırı memnunum. 100k liraya aldım