İphone 16 kullanıyorum yurtdışı ben çok memnunum kapanmaları saymazsak hiçbir farkı yok zaten 3 ayıda 350 tl gibi komik bir rakama esim yaptırmıştım
Çift hatlı cihazlarda mı e sim oluyor mu hocam o konuda çok bilgim yok bide pil sağlığı nasıl iPhone da en çok gözümü korkutan pil sağlığı