Hocam bahsettiğinizin hepsi iyi ama ıphonede toplama cihaz olmadığına emin ol seri nodan garanti kapsamından vesaire bakılıyordu samsung desen imei atılmıyor zaten ama güzel cihazdır ben s23 ultradan iphone 15 pro geçtim normalde 2sim 8 ayda kapanıyor ama bir şanski ilk sim 8nci ayda kapandı seneye kapanırsa satarım bir üst modele geçerim tr fiyatları çok yüksek veya alıcaksın 2 tane yurtdısı sıfır cihaz kapanınca diğerine geçiceksin hem cihaz yorulmaz hemde acilen paraya sıkıştımı sim2 aktif olmucağı için 1 günde satarsın