Konu
Sizce hangi telefonu almalıyım
06-11-2025, 22:14:34
#3
BHE Digital
İphone 16 kullanıyorum yurtdışı ben çok memnunum kapanmaları saymazsak hiçbir farkı yok zaten 3 ayıda 350 tl gibi komik bir rakama esim yaptırmıştım