• 06-11-2025, 20:55:56
    #1
    Merhaba araç alma düşüncesindeyim Kia Cerato 2023 düşünüyorum otomatik 1.6 MPİ fakat yakıt konusu nasıl kullanan var mı yorumlarınızı bekliyorum
  • 06-11-2025, 21:11:43
    #2
    Kategori Moderatörü
    Hiç bilgim yok ama beğendiğim araçlardan Kia sağlam görüntülü
  • 06-11-2025, 21:24:20
    #3
    SrdL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç bilgim yok ama beğendiğim araçlardan Kia sağlam görüntülü
    Kasası çok güzel arka taraftan bakınca BMW gibi duruyor ama 9.8 lt yakıt tüketimi insanı korkutuyor
  • 06-11-2025, 21:38:23
    #4
    Turbosuz 1.6 demek şehir içi yarı trafikli olarak minimum 13 litre yakmak demektir
    Tork zaten 160 nm civarında sanıyorum 6 ileri olan şanzıman vardı güzeldir ısınma sorunu olabilir trafikte dikkat etmek lazım.

    Ben bu yakıt fiyatlarıyla o aracı tercih etmezdim lpg takacaksan düşünülebilir.
  • 06-11-2025, 21:44:48
    #5
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Turbosuz 1.6 demek şehir içi yarı trafikli olarak minimum 13 litre yakmak demektir
    Tork zaten 160 nm civarında sanıyorum 6 ileri olan şanzıman vardı güzeldir ısınma sorunu olabilir trafikte dikkat etmek lazım.

    Ben bu yakıt fiyatlarıyla o aracı tercih etmezdim lpg takacaksan düşünülebilir.
    1300 bütçe var hergun arabaya zam geliyor gerçekten insani strese sokuyor bu ülke
  • 06-11-2025, 21:54:10
    #6
    2010 bile alabilirsin mukemmel arabadır kendisi.
  • 06-11-2025, 21:55:25
    #7
    Kia Rio vardı bende 2 yıla yakın kullandım sadece yağ bakımlarını yaptırdım onun haricinde asla bir sorun vermedi Kore malı sağlamdır
  • 06-11-2025, 21:57:58
    #8
    Kamp264 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2010 bile alabilirsin mukemmel arabadır kendisi.
    Deepspace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kia Rio vardı bende 2 yıla yakın kullandım sadece yağ bakımlarını yaptırdım onun haricinde asla bir sorun vermedi Kore malı sağlamdır
    Araba sağlam iyi hoş ama yakıt konusu çok tuhaf arkadaşlar 10 litre den bahsediyoruz çok ciddi bir rakam heleki Türkiye de yurt dışında olsa kafana takmazdim ucuz çünkü yakıt ama bizde pahalı
  • 06-11-2025, 22:07:38
    #9
    LaxBeGaSs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Araba sağlam iyi hoş ama yakıt konusu çok tuhaf arkadaşlar 10 litre den bahsediyoruz çok ciddi bir rakam heleki Türkiye de yurt dışında olsa kafana takmazdim ucuz çünkü yakıt ama bizde pahalı
    Bende benzinli vardı orjinalinde hiç tüp takılmamış bende takmadım ona tüp 5 kişi köy yolunda 3. Vites istiyordu yakıt maalesef pahalı bu akşam da 2 TL daha zam geliyor dizele