Kia Cerato alınır mı ?
8
●156
- 06-11-2025, 21:24:20Kasası çok güzel arka taraftan bakınca BMW gibi duruyor ama 9.8 lt yakıt tüketimi insanı korkutuyorSrdL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-11-2025, 21:38:23Turbosuz 1.6 demek şehir içi yarı trafikli olarak minimum 13 litre yakmak demektir
Tork zaten 160 nm civarında sanıyorum 6 ileri olan şanzıman vardı güzeldir ısınma sorunu olabilir trafikte dikkat etmek lazım.
Ben bu yakıt fiyatlarıyla o aracı tercih etmezdim lpg takacaksan düşünülebilir. - 06-11-2025, 21:44:481300 bütçe var hergun arabaya zam geliyor gerçekten insani strese sokuyor bu ülkefikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-11-2025, 21:57:58Kamp264 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleAraba sağlam iyi hoş ama yakıt konusu çok tuhaf arkadaşlar 10 litre den bahsediyoruz çok ciddi bir rakam heleki Türkiye de yurt dışında olsa kafana takmazdim ucuz çünkü yakıt ama bizde pahalıDeepspace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-11-2025, 22:07:38Bende benzinli vardı orjinalinde hiç tüp takılmamış bende takmadım ona tüp 5 kişi köy yolunda 3. Vites istiyordu yakıt maalesef pahalı bu akşam da 2 TL daha zam geliyor dizeleLaxBeGaSs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle