fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Turbosuz 1.6 demek şehir içi yarı trafikli olarak minimum 13 litre yakmak demektir
Tork zaten 160 nm civarında sanıyorum 6 ileri olan şanzıman vardı güzeldir ısınma sorunu olabilir trafikte dikkat etmek lazım.

Ben bu yakıt fiyatlarıyla o aracı tercih etmezdim lpg takacaksan düşünülebilir.
1300 bütçe var hergun arabaya zam geliyor gerçekten insani strese sokuyor bu ülke