Kamp264 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2010 bile alabilirsin mukemmel arabadır kendisi.
Deepspace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kia Rio vardı bende 2 yıla yakın kullandım sadece yağ bakımlarını yaptırdım onun haricinde asla bir sorun vermedi Kore malı sağlamdır
Araba sağlam iyi hoş ama yakıt konusu çok tuhaf arkadaşlar 10 litre den bahsediyoruz çok ciddi bir rakam heleki Türkiye de yurt dışında olsa kafana takmazdim ucuz çünkü yakıt ama bizde pahalı