LaxBeGaSs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Araba sağlam iyi hoş ama yakıt konusu çok tuhaf arkadaşlar 10 litre den bahsediyoruz çok ciddi bir rakam heleki Türkiye de yurt dışında olsa kafana takmazdim ucuz çünkü yakıt ama bizde pahalı
Bende benzinli vardı orjinalinde hiç tüp takılmamış bende takmadım ona tüp 5 kişi köy yolunda 3. Vites istiyordu yakıt maalesef pahalı bu akşam da 2 TL daha zam geliyor dizele