• 06-11-2025, 01:01:02
    #1
    Merhaba,

    ikasın ücretsiz paketine kayıt oldum.
    İkastan satış yapıp ciddi gelir elde edilir mi?
    Şu an için ne satacağım hakkında bilgim yok.
    stoğum yok depom yok sermayem yok sayılır

    önerileriniz var mı? İş yapabilir miyim?
    Stoksuz Ne satabilirim? Ya da elimde kalmayacak şekilde stoklu ne satabilirim?
  • 06-11-2025, 01:12:18
    #2
    garantiye oynamak için deli divane reklam bütçeniz olmalı onun dısında bu işlerin hiç garantisi yok her ürün elinizde kalır yada patlayabilir.
  • 06-11-2025, 02:32:10
    #3
    Elinde bir şey yokken neden direkt aktif ettin onu anlamadım?
  • 06-11-2025, 09:34:14
    #4
    ozizimx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elinde bir şey yokken neden direkt aktif ettin onu anlamadım?
    E-ticaret işleri de yavaş yavaş ele ayağa düşüyor. Arkadaşın hiçbir bilgisi birikimi sermayesi yok ama ikas alt yapısını kullanıyor 🤭 yanlış anlamasın ama gerçekten ülkenin durumu nereye gidiyor merak etmemek elde değil
  • 06-11-2025, 09:46:26
    #5
    aofkampus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    E-ticaret işleri de yavaş yavaş ele ayağa düşüyor. Arkadaşın hiçbir bilgisi birikimi sermayesi yok ama ikas alt yapısını kullanıyor 🤭 yanlış anlamasın ama gerçekten ülkenin durumu nereye gidiyor merak etmemek elde değil
    reklam olarak karşıma çıktı ve hesap oluşturdum. Sizi veyahut kimseyi ilgilendiren bir durum yok.
    Sadece genel bir bilgi alabilmek için açılmış bir konu.
    Destek olmak yerine anlamsız eleştiri yapmak ne derece doğru?

    Maalesef ülkemizin geldiği durum bu. Kimse kimsenin bir yerlere gelmesini istemiyor. Herkes o sektörde tek olmak istiyor.

    yorumunuz için teşekkürler, iyi forumlar.
  • 06-11-2025, 09:57:51
    #6
    Merhabalar, ikasın ücretsiz olanı ya da shopier gibi alt yapılar ile arama motorları üzerinden dönüş almanız biraz zor ama sosyal medyayı ve reklamları verimli kullanırsanız tabiki kazanabilirsiniz. İkasın ücretsiz paketi yeni olduğu örnek göstermek zor ama shopier alt yapısını kullanıp instagram üzerinden güzel satış yapan çok sayfa var.

    Ne satacağınıza karar verin başlayın.
  • 06-11-2025, 10:14:15
    #7
    Bastiques adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    reklam olarak karşıma çıktı ve hesap oluşturdum. Sizi veyahut kimseyi ilgilendiren bir durum yok.
    Sadece genel bir bilgi alabilmek için açılmış bir konu.
    Destek olmak yerine anlamsız eleştiri yapmak ne derece doğru?

    Maalesef ülkemizin geldiği durum bu. Kimse kimsenin bir yerlere gelmesini istemiyor. Herkes o sektörde tek olmak istiyor.

    yorumunuz için teşekkürler, iyi forumlar.
    Canım kardeşim e-ticaret öyle kolay değil. Otururken karşıma reklam geldi aldım denecek kadar basit birşeyde değil. Ben onu diyorum. Örneğin ben e-ticaret e başlamalıyım diyen bir konu görünce yapın şu sektör iyidir diyip yönlendirme bile yapıyorum. Ama rast gele hesap oluşturup sermaye yok, bilgi yok, ürün yok ama risksiz para kazanayım dediğinden yazıyorum.

    Kolaylık diliyorum
  • 06-11-2025, 10:16:35
    #8
    Üyeliği durduruldu
    eğer vergi mükellefiyseniz ücretsiz hesapta alan adı bağlayabiliyorsunuz yeni başlattıkları bir kampanya var @ikas; bilgi vereceklerdir.