Merhaba,
ikasın ücretsiz paketine kayıt oldum.
İkastan satış yapıp ciddi gelir elde edilir mi?
Şu an için ne satacağım hakkında bilgim yok.
stoğum yok depom yok sermayem yok sayılır
önerileriniz var mı? İş yapabilir miyim?
Stoksuz Ne satabilirim? Ya da elimde kalmayacak şekilde stoklu ne satabilirim?