Bastiques adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
reklam olarak karşıma çıktı ve hesap oluşturdum. Sizi veyahut kimseyi ilgilendiren bir durum yok.
Sadece genel bir bilgi alabilmek için açılmış bir konu.
Destek olmak yerine anlamsız eleştiri yapmak ne derece doğru?

Maalesef ülkemizin geldiği durum bu. Kimse kimsenin bir yerlere gelmesini istemiyor. Herkes o sektörde tek olmak istiyor.

yorumunuz için teşekkürler, iyi forumlar.
Canım kardeşim e-ticaret öyle kolay değil. Otururken karşıma reklam geldi aldım denecek kadar basit birşeyde değil. Ben onu diyorum. Örneğin ben e-ticaret e başlamalıyım diyen bir konu görünce yapın şu sektör iyidir diyip yönlendirme bile yapıyorum. Ama rast gele hesap oluşturup sermaye yok, bilgi yok, ürün yok ama risksiz para kazanayım dediğinden yazıyorum.

Kolaylık diliyorum