E-ticaret işleri de yavaş yavaş ele ayağa düşüyor. Arkadaşın hiçbir bilgisi birikimi sermayesi yok ama ikas alt yapısını kullanıyor 🤭 yanlış anlamasın ama gerçekten ülkenin durumu nereye gidiyor merak etmemek elde değil
reklam olarak karşıma çıktı ve hesap oluşturdum. Sizi veyahut kimseyi ilgilendiren bir durum yok.
Sadece genel bir bilgi alabilmek için açılmış bir konu.
Destek olmak yerine anlamsız eleştiri yapmak ne derece doğru?
Maalesef ülkemizin geldiği durum bu. Kimse kimsenin bir yerlere gelmesini istemiyor. Herkes o sektörde tek olmak istiyor.
yorumunuz için teşekkürler, iyi forumlar.