Merhaba ehliyet yenileme için rapor almaya aile hekimine gittiğimde 2008^de epilepsi olduğu için hastaneye sevk etti özel bir hastanade E.E.G. çektirip herhangi bir sıkıntım olmadığını oradaki doktor uzmanı belirtti ancak raporu veremedi,
çünkü 3 noroloji uzmanı gerekiyormus yani 15 sene önceki hastalık için şuanda hasta olmadığım halde ehliyet yenileme için rapor alamadım.
Nereden Rapor Alacağım
4
●124
- 31-10-2025, 12:32:233 hekim olmadan onay vermiyor e nabızyusufw adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-10-2025, 12:32:40Merhabalar, ilk olarak geçmiş olsun. Sonrasında da şu bilgiyi vermek isterim. Epilepsi hastalığı ehliyeti yenilemeye engel değildir. Eskiden böyle bir yasak vardı ancak şimdi doktor karar veriyor. Sizin dediğinize göre 15 yıl önce olan bir hastalık yani bugün yoksa sizin için bir problem olmayacaktır. Bir devlet hastanesine başvurmanız yeterli olacaktır. Onun dışında bir şey olursa ulaşıp sorabilirsiniz
- 31-10-2025, 12:39:342017'de iş yerinde yaşadığım stresten ötürü psikiyatriye gitmiştim antidepresan vermişti. onun için ehliyete onay vermedi hastaneye sevk etti. hastaneye gittim davan falan var mı diye sordu. alt tarafı antidepresan kullandım arkadaş beni delirtmişlerdi.umutcakir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle